Pesten járt a Szilády 9.d osztálya

Május 20-án, péntek reggel indultunk vonattal, a kiskunhalasi vasútállomásról. Az út nagyon jó hangulatban telt, az a röpke két óra gyorsan elszállt.

Miután beértünk Budapestre, elfoglaltuk a szállásunkat és utána kezdődtek a programok. Elmentünk a Fővám térre, majd sétáltunk a Váci utcán. Utána elmentünk a WestEnd City Centerbe egy kicsit plázázni. Ezután visszaérkeztünk a szállásra, és indultunk a Madách Színházba,  ott megnéztük a Nyomorultak c. darabot. Miután vége lett a darabnak, még egy éjszakai séta belefért a Dunaparton, aztán nyomás vissza a koleszba. Másnap reggel  9 óra körül kezdődtek a programok. Elmentünk enni valamit a városba, majd a Nemzeti Múzeumot látogattuk meg. Utána tettünk egy sétát a Budai várnegyedben, és megnéztük a Sándor-palota őrségváltását is. Dél körül átmentünk a Margit-szigetre, és ott sétáltunk egy kicsit. A zenélő szökőkút nagyon látványos volt. A programok után 2 óra körül visszamentünk, és kiköltöztünk a kollégiumból, majd a Keleti pályaudvarról hazautaztunk. A két nap alatt rengeteget utaztunk metrón és villamoson így egy kicsit megtapasztalhattuk a pesti életformát. Egy tartalmas és nagyon  jó osztálykirándulást tudhattunk a hátunk mögött, mindannyian fáradtan és sok élménnyel gazdagodva értünk haza.

Figyelem! Az általad használt böngésző nem támogatott, így az oldalunk NEM működik, illetve nem jelenik meg TELJESKÖRŰEN! Segítségért kattints! Segítséget kérek!