Sziládysok Angliában

Október 19- 25. között 74-en fedeztük fel Anglia fővárosát, és egyben gyöngyszemét, Londont.

"Hosszú út állt előttünk, amit egy kicsit már meg is untunk főleg haza felé menet, de megérte a fáradozást, hisz felejthetetlen élményekkel gazdagodtunk. Kétszer a belga-német határon tranzitszálláson aludtunk, míg a többi nap  angol családoknál, ami nagyban hozzá segített az ott élő emberek megismeréséhez és egy kicsit mi is részesei lehettünk a hétköznapjaiknak. Az egész napos utazásunkat másnap Belgiumban, Gentben egy város- és várlátogatással pihentük ki. Hangulatos utcáiról és rengeteg templomáról híresült el. Ezután a Csalagúthoz mentünk, amely egy egészen különleges élmény volt számomra, ahogy elképzeltem ,hogy a tenger alatt megyünk éppen. Gyorsan felvettük a baloldali közlekedés ritmusát és vettük is  az irányt London felé. Aznap már mindenki az angol családjánál volt elszállásolva. Három napot töltöttünk London felfedezésével. Többek között jártunk a Chelsea stadionjában, a British Museumban, a Madame  Tussauds-ban, ahol rengeteg híres színésszel, énekessel, de még a királyi család tagjaival is fotózkodhattunk, különleges látvány volt a teljesen élethű viaszbábuk, akiket sokszor majdnem meg is szólítottunk. Megnéztük  II. Erzsébet királynő szerény lakhelyét, a Buckingham palotát és elsétáltunk a  London Eye mellett is. Voltunk egyszerre keleten és nyugaton Greenwich-ben, hajóztunk a Temzén, áthajózva a Tower Bridge alatt, felfedeztük a Towert is, ahol pompás koronázási ékszereket csodálhattunk meg. Angliától Dover fehér szikláinak megtekintésével búcsúztunk, majd vettük egész napos utunkat Magyarországra. A kirándulás nagyon jó lehetőség volt az angol nyelv gyakorlására, főleg, hogy családoknál voltunk, akikkel tudtunk beszélgetni. Teljes mértékben állíthatom, hogy életre szóló élményekben volt mindenkinek része és legszívesebben vissza is mennék. Akár holnap... "

Fényképek...

Figyelem! Az általad használt böngésző nem támogatott, így az oldalunk NEM működik, illetve nem jelenik meg TELJESKÖRŰEN! Segítségért kattints! Segítséget kérek!